Coordonați cu căldură, entuziasm, curiozitate de către doamna profesor Rugu Valentina- Monica și domnișoara diriginta psiho.edu
Dumitri Ionela, clasa a 9- a E, profil Filologie a Liceului Teoretic”Ionita Asan” în practicarea „Șahului ca o modalitate de a preda gândirea” Horgan, promovam practicarea celui mai popular sport indiferent de vârstă.
„Sahul o geometrie special gândită în diagonale, unghiuri și alegeri” Wendi Tischer, a dovedit științific beneficiile pe care le aduce șahul în dezvoltarea adolescenților cu rezultate concrete în îmbunătățirea performanțelor academice:
- dezvolta gândirea logică
- dezvolta încrederea in sine;
- dezvolta gândirea creativă;
- îmbunătățește aptitudinea de a identifica modele de gândire;
- ajută la un control mai bun al emoțiilor;
- creșterea coeficientul de inteligență, etc.
Și clasa a 9- a E, este încântă de practicarea celui mai popular sport practicat în toată lumea, de către sportivi amatori sau profesioniști de toate vârstele.
Practicarea șahului pune în valoare competențe utile vieții și integrării în viața de licean.






















